April 18, 2011

malam pertama aku kerja

yeah , mlm niey mlm pertama aku kerja. mesti aku terlelap nanti masa aku kerja nanti. haha. yela , tmpt cc pun sejuk (padahal tak sejuk mana pun :p) haha. takut , nervous sume ada dlm diri aku. yela , nanti boleh ke aku kerja shift mlm nanti. boleh bawak ke tak. mak aku pun risau sgt. kalau boleh suruh aku tukar kerja lain. tapi aku  baru je dpt kerja cc kt situ. yela , nanti apa plak kata kak airin nanti (kakak tmpt kerja aku) hehe. aku takut aku tak boleh bawak la. kalau dpt  shift siang takpe la jugak. niey aku dpt shift mlm. mcm mane la nanti kan. huhu. takpe , demi nak cari pengalaman kerja , aku sanggup buat apa saja. pasal gaji , aku tak berapa la nak kisah sgt. sbb yg penting keikhlasan hati masa bekerja. harap-harap sumenye akan berjalan lancar nanti. aku doakan sgt-sgt. insyaallah. amin...